Pagina's

donderdag 13 maart 2014

Stampinback sheet 146

Een kaart in lentekleuren!
Het stencil broken glass op een vel papier gelegd en bespoten met dylusions rood en geel. Volgestempeld met de Eiffeltoren, de verfstrepen waar ik de teksten op gestempeld heb, potloden en een mannequin. Langs de randen een stippellijntje gestempeld.
Op een apart stuk papier nog 2 mannequins gestempeld en langs de bovenkant de torn paper.
Alles ingekleurd met mementomarkers en het losse papier gemat op zwart en op de kaart geplakt.
Gemat op zwart, een oranje geponst randje aan boven- en onderkant waar ik ook een stukje zwart achter heb geplakt en toen alles op een gele kaart. 


Groetjes, Wiepke
 

3 opmerkingen:

  1. Wat maak je super toffe creaties Wiepke ik ga je zeker blijven volgen hoor!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb meermaals geprobeerd om volger te worden, om de een of andere reden laat blogger mij niet toe, maar ik kom zeker terug en tracht opnieuw!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken dat probleem! Maar als het niet lukt zie je bij het stampinbackblog mijn kaarten ook voorbijkomen.

    BeantwoordenVerwijderen